- Sklep internetowy olinki.pl jest własnością firmy: PPHU Plus Elżbieta Owczarek ul. Czereśniowa 5, 67-400 Wschowa NIP: 697-151-53-07
- Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową sznurków bawełnianych oraz akcesoriów do robótek ręcznych. Wszystkie produkty oferowane przez sklep są nowe.
- Złożenie zamówienia w sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Kolory na zdjęciach mogą różnić się od tych w rzeczywistości. Wynika to z różnych typów monitorów, na których oglądacie Państwo zdjęcia. Zamówienia, ceny i wysyłka
- Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Dopuszczamy również zamówienia telefoniczne pod numerem telefonu 604 995 029.
- Przy finalizacji zamówienia doliczane są koszty przesyłki, w wysokości zależnej od wybranego sposobu dostawy.
- Zamówienie jest traktowane jako opłacone w momencie wpływu wpłaty na konto właściciela sklepu.
- Opłacony towar wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych, licząc od zaksięgowania wpłaty.
- Możliwy jest również odbiór osobisty pod adresem ul.Towarowa 2, 67-400 Wschowa.
- Przy zamówieniu o wartości powyżej 250,00 zł przesyłka jest darmowa.
- Płatności można dokonać:
- przelewem na konto PPHU Plus Elżbieta Owczarek ul. Czereśniowa 5, 67-400 Wschowa, konto nr 44 1020 3088 0000 8102 0132 0712 w tytule przelewu podając nr zamówienia. W przypadku wybrania płatności przelewem sklep czeka 14 dni na wpłatę na konto. Po upływie tego terminu i braku wpłaty zamówienie zostaje anulowane.
- płacąc przez PayU,
- za pobraniem u kuriera płacąc przy odbiorze zamówienia,
- płacąc gotówką przy odbiorze osobistym.
- Na stronie www podczas finalizowania składania zamówienia, konieczne jest wybranie sposobu postępowania sprzedającego w przypadku braku towaru: "Powiedz nam proszę, co mamy zrobić jeśli zabraknie któregoś z zamówionych przez Ciebie produktów lub okaże się on uszkodzony: a. Zgadzam się na wysłanie paczki bez brakującego towaru i otrzymanie zwrotu należności poprzez użytą metodę płatności. b. Chcę anulować całe zamówienie i otrzymać pełny zwrot środków.”
- Faktura VAT zostanie wystawiona na rzecz Klienta w przypadku wyrażonej deklaracji w Formularzu Zamówienia i w sytuacji, gdy Klient przedstawi wszelkie niezbędne dane do wystawienia faktury VAT. Reklamacje i zwroty
- W przypadku reklamacji uszkodzonego towaru, zostanie on, o ile to będzie możliwe, wymieniony na taki sam, pozbawiony wad. Jeśli stan magazynowy na to nie pozwoli, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje dostępne towary.
- Reklamacji nie podlegają: uszkodzone etykietki na gotowych motkach (niektóre firmy produkują nietrwałe etykietki), supełki w gotowych motkach, różnice w kolorze między zdjęciem a oryginałem oraz różnice w kolorze motków z różnych partii produkcyjnych.
- W przypadku błędnej realizacji zamówienia, koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa sprzedający.
- Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny w terminie 10 dni. Podstawą do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny jest złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania towaru. Zwracany towar powinien być nieużywany, posiadać oryginalne opakowanie oraz niezniszczone metki. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni, na wskazane przez Klienta konto, po otrzymaniu przez sklep przesyłki ze zwracanym towarem. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.
cart3
0
Koszyk
search2
Szukaj
Konto