cart3 0 Koszyk
3 Konto
Skontaktuj się
4 Informacje
  1. Sklep internetowy olinki.pl jest własnością firmy: PPHU Plus Elżbieta Owczarek ul. Czereśniowa 5, 67-400 Wschowa NIP: 697-151-53-07 
  2. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową sznurków bawełnianych oraz akcesoriów do robótek ręcznych. Wszystkie produkty oferowane przez sklep są nowe. 
  3. Złożenie zamówienia w sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. 
  4.  Kolory na zdjęciach mogą różnić się od tych w rzeczywistości. Wynika to z różnych typów monitorów, na których oglądacie Państwo zdjęcia. Zamówienia, ceny i wysyłka 
  5. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Dopuszczamy również zamówienia telefoniczne pod numerem telefonu 604 995 029. 
  6. Przy finalizacji zamówienia doliczane są koszty przesyłki, w wysokości zależnej od wybranego sposobu dostawy. 
  7. Zamówienie jest traktowane jako opłacone w momencie wpływu wpłaty na konto właściciela sklepu. 
  8. Opłacony towar wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych, licząc od zaksięgowania wpłaty. 
  9. Możliwy jest również odbiór osobisty pod adresem ul.Towarowa 2, 67-400 Wschowa. 
  10. Przy zamówieniu o wartości powyżej 250,00 zł przesyłka jest darmowa. 
  11. Płatności można dokonać: 
    1. przelewem na konto PPHU Plus Elżbieta Owczarek ul. Czereśniowa 5, 67-400 Wschowa, konto nr 44 1020 3088 0000 8102 0132 0712 w tytule przelewu podając nr zamówienia. W przypadku wybrania płatności przelewem sklep czeka 14 dni na wpłatę na konto. Po upływie tego terminu i braku wpłaty zamówienie zostaje anulowane. 
    2. płacąc przez PayU,
    3. za pobraniem u kuriera płacąc przy odbiorze zamówienia, 
    4. płacąc gotówką przy odbiorze osobistym. 
  12. Na stronie www podczas finalizowania składania zamówienia, konieczne jest wybranie sposobu postępowania sprzedającego w przypadku braku towaru: "Powiedz nam proszę, co mamy zrobić jeśli zabraknie któregoś z zamówionych przez Ciebie produktów lub okaże się on uszkodzony: a. Zgadzam się na wysłanie paczki bez brakującego towaru i otrzymanie zwrotu należności poprzez użytą metodę płatności. b. Chcę anulować całe zamówienie i otrzymać pełny zwrot środków.” 
  13. Faktura VAT zostanie wystawiona na rzecz Klienta w przypadku wyrażonej deklaracji w Formularzu Zamówienia i w sytuacji, gdy Klient przedstawi wszelkie niezbędne dane do wystawienia faktury VAT. Reklamacje i zwroty 
  14. W przypadku reklamacji uszkodzonego towaru, zostanie on, o ile to będzie możliwe, wymieniony na taki sam, pozbawiony wad. Jeśli stan magazynowy na to nie pozwoli, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje dostępne towary. 
  15. Reklamacji nie podlegają: uszkodzone etykietki na gotowych motkach (niektóre firmy produkują nietrwałe etykietki), supełki w gotowych motkach, różnice w kolorze między zdjęciem a oryginałem oraz różnice w kolorze motków z różnych partii produkcyjnych. 
  16. W przypadku błędnej realizacji zamówienia, koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa sprzedający. 
  17. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny w terminie 10 dni. Podstawą do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny jest złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania towaru. Zwracany towar powinien być nieużywany, posiadać oryginalne opakowanie oraz niezniszczone metki. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni, na wskazane przez Klienta konto, po otrzymaniu przez sklep przesyłki ze zwracanym towarem. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.

Shopping Cart

Cart is empty

Szukaj

Spróbuj wyszukać po tych popularnych tagach:

Konto

Nie masz konta?
Stwórz swoje konto